Preču atgriešana

Mēs vienmēr cenšamies nodrošināt, lai mūsu produkti tiktu izsūtīti ideālā stāvoklī. Tomēr dažkārt no mums neatkarīgu iemeslu dēļ, piemēram, pasta bojājumu dēļ, jūsu prece var nonākt pie Jums neapmierinošā stāvoklī. Maz ticamā gadījumā, ja saņemat bojātu preci vai jūsu prece ir nepareiza, lūdzu, pēc iespējas ātrāk sazinieties ar mums uz [email protected]

Ja konstatējat piegādes laikā izraisītus defektus (skrāpējumus, plīsumus u.c.), Jums ir tiesības attiekties no preces uzreiz. Sūtīšanas izdevumus sedz Pārdevējs.
Klientam ir tiesības atteikties no pasūtītās preces 14 dienu laikā no tās saņemšanas brīža. Šajā gadījumā atpakaļ sūtīšanas izdevumi jāsedz Klientam.
Preces atgriešana ir iespējama tikai gadījumos, ja precei ir saglabāts ārējais izskats, oriģinālais iesaiņojums un marķējums, un prece nav nepārprotami personalizēta.
Naudas līdzekļi tiek atgriezti pēc Klienta rakstiskā iesnieguma. Naudas līdzekļi tiks pārskaitīti uz Klienta norādītajiem rekvizītiem. Pārdevējs par preci samaksāto naudas summu atgriezīs 7 – 30 dienu laikā. Pārdevējs patur savas tiesības neatmaksāt pirkuma un pakalpojuma samaksu tikmēr, kamēr Klients nebūs preci atgriezis vai iesniedzis par preces nosūtīšanu apliecinošus dokumentus.

Preču atgriešana ar Omniva pakomātu

Enilija, Kolkas Citro pakomāts,  +371 25553695